ניהול נכסים דיגיטליים

בעולם דיגיטלי, מהיר ומתחדש, הנכסים הדיגיטליים של כל עסק מהווים מנוף צמיחה מכירתי, בסיס איתן לתקשורת עם הלקוחות וזירת מיתוג משמעותית .

ניהול נכסים דיגיטליים
ניהול נכסים דיגיטליים בדיגיטל מרקט

ארבעת השלבים לניהול חכם

1

בשלב הראשון

ננתח את המצב הקיים בעסק ונאפיין את קהל היעד. נחקור את המתחרים ואת הפוטנציאל העסקי. נגדיר יחד מטרות, יעדים ומדדי הצלחה.
מעצים את חוזקו של המותג שלך וחושף את הפעילות העסקית ללקוחות חדשי
קרא עוד

2

בשלב השני

נבנה תכנית עבודה הכוללת אסטרטגיה דיגיטלית, נציע זירות פעולה נכונות לפרסום, ותכנים שיווקיים מדויקים לקהל היעד הנכון
דואג שהמסר השיווקי יגיע לקהלי היעד הנכונים באופן מדויק
קרא עוד

3

בשלב השלישי

נקים את הנכסים הדיגיטליים בהתאם לאופי העסק, או נשדרג את הניראות של הנכסים הקיימים בהתאם למיתוג של העסק.
שומר על אינטראקציה מתמשכת עם הלקוח דואג לשמור על המסר באופן חד ורציף
קרא עוד

4

בשלב הרביעי

נחבר את הנכסים הדיגיטליים לכלי מדידה וננתח את התוצאות עד להצלחה והשגת היעדים והמטרות שהגדרנו בשלב הראשוני
יוצר סינרגיה בין הערוצים הדיגיטליים, אחידות ועוצמה שיווקית. מייצר הזדמנויות עסקיות ושת"פ.
קרא עוד
בודק...