כתיבת תוכן שיווקי

בכדי להגיע לשלמות מקצועית, אתה חייב להבין כי אנשים בעולם התחרותי כיום נחשפים למאות אלפי מסרים ביום. רובם ככולם לא זוכים אפילו להתייחסות קלה שבקלה, אחרים לא עברו את המסננת האישית של כל אחד ואחת מאיתנו. הדבר מאד מעיק אצל מומחים לשיווק פרסום ובניית אתרים ונוכחות ברשת. כתיבת תוכן וכתיבת תוכן שיווקי הוא מקצוע חשוב ורב ערך. לא קל להיות מקצוען בתחום כתיבת תוכן איכותי וכתיבת תוכנים שיווקיים איכותיים המניעים לפעולה.


כתיבה המניעה לפעולה

אנו מאד שמחים לארח אותך אצלנו באתר. אנו מבינים כי נכנסת ורצית לקבל מידע על שירות כתיבת תוכן וכתיבת תוכן שיווקי. אנו מודים לך על האמון ומקווים כי תמצא לנכון לבחור בנו. שמי, נועם – אבו דיגיטל מרקט ואני פעיל בתחום הנהדר הזה של כתיבת תכנים, כתיבת תוכן שיווקי, בניית אתרים, עיצוב גרפי ומיתוג לעסקים, קידום אורגני וממומן בגוגל וברשתות החברתיות מזה למעלה מ-20 שנה. 

תוכן שיווקי איכותי

נועם אבו – דיגיטל מרקט מובילים עשייה גם בתחום של השימוש הנכון והראוי במילה הכתובה שבאה לידי בתחום בניית האתרים באמצעות טכנולוגיה עדכנית וניסיון רב שנים במגוון רחב של סגמנטים בתעשייה והמסחר בישראל.. אנו מאמינים כי אתר אינטרנט איכותי מחייב תוכן איכותי. מחייב כתיבה שיווקית ושימוש בתכנים שמניעים לעשייה. זאת ועוד, האתרים שלנו, קלים לתפעול ולתחזוקה והם מאפשרים לבעליהם ברוב המקרים להיות הגורם שיכול להמשיך ולהשביח את האתר בכתיבת תכנים חדשים ללא צורך בעזרתם של אנשי מקצוע.


האמת מי מכיר אותך?

לך כמנכ"ל וכבעלים של חברה או כעסק בינוני יש נוכחות באזור הפעילות שלך? האם הנוכחות והמודעות שלך ושל החברה והמותג שהיא מייצגת מספיקים להניע צמיחה? היה ובאמת ויש לחברה שלך, למוצרים שלה, לשירותים שלה ערך אמיתי גדול יותר משמעותית מהמתחרים? אולי אפילו זול יותר? האם הגעת לכך שמספיק אנשים יודעים על כך? האם סביר להניח שהיה וזה המצב הנכון בפרסום חכם היית מצליח לגייס מאות לקוחות חדשים?

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

אנו מבטיחים כי כל אתר יוקם על פי התקן הכי עדכני , מסודר ובעיקר מהיר תגובה.

אנחנו מקצוענים בכתיבה שיווקית

בכדי לנסות ולעשות זאת עליך להיות מקצוען בכתיבת תוכן שיווקי, או לחילופין להיעזר בנו. כתיבת תוכן שיווקי מקצועי נותן בעיני הלקוחות והמחפשים הפוטנציאליים מענה לצרכים אמיתיים שלהם, או צרכים מודחקים הזקוקים לאור השמש. היה וכתיבת תוכן שיווקי יודע ליצר זאת – יש ביטחון רב כי לקוחות יבחרו דווקא בכם. אנו עושים זאת באמצעות נוסחה ייחודית שפיתחנו לכתיבה שיווקית איכותית. הנוסחה שלנו מצליחה לגרום להרבה יותר גולשים לקונים פוטנציאליים באמצעות "תפיסת תשומת הלב" ונגיעה באותם הנימים העושים את ההבדל בין כתיבה רגילה לכתיבת תוכן שיווקי מקצועי.

ניהול נכסים דיגיטליים בדיגיטל מרקט
ניהול נכסים דיגיטליים

כתיבת תוכן שיווקי – קופירייטינג לאתרים המותאם לקידום אורגני

כתיבת תוכן, כתיבת תוכן שיווקי וקופירייטינג לביצוע קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות הוא מקצוע. פעמים אנו מבקשים לחשוב כי הדבר קרוב יותר לאומנות ואו אפילו למדע. הכיצד לומדים לייצר פעם אחר פעם תוכן אמיתי איכותי המניע לפעולה? הכיצד בונים כותרות וסלוגנים שתופסים את העין? כיצד עושים זאת באם אנו מחפשים להניע גולש לפעולה? או להניע אותו לסיים רכישה ברשת, או לגרום לו להירשם לרשימת מקבלי פוסטים מקצועיים ואו מידע מקצועי אחר. כתיבה איכותית ברשת נזקקת לקופירייטר שמבין את ההבדלים בין עולם הפרינט לעולם הדיגיטלי. איש המחובר עמוק לסוגים שונים של אנשים, צעירים, ומבוגרים כאחד. איש היודע להשתמש בעבור כל אחד מהם במילים הנכונות. אנו מעניקים לכם שירות מקצועי למגוון רחב של צרכים.

בודק...