אפיון חווית משתמש UI UX

אנו מאד שמחים לארח אותך אצלנו באתר. שמי, נועם אבו דיגיטל מרקט ואני פעיל בתחום הנהדר הזה של אפיון חווית משתמש ובניית אתרים, עיצוב גרפי ומיתוג, וקידום אורגני וממומן ברשת וברשתות החברתיות מזה למעלה מ- 20 שנה. 

התועלת העיקרית של שימוש מושכל באנליטיקס היא השבחת חוויית המשתמש, וזאת על-מנת להעלות את שיעור ההמרה ולהבטיח את מיצוי הפוטנציאל של כל גולש שמגיע אליכם.

בעזרת גוגל אנליטיקס – וכמובן אנשי מקצוע שמיומנים בניצול כל האפשרויות שהוא מציע – ניתן לשפר אתרי E-Commerce כך שיתבצעו יותר רכישות ובסכומים גבוהים יותר, לדייק אתרי תדמית על-מנת להוביל את הגולשים לבצע את הפעולה הרצויה (יצירת קשר עם העסק, השארת פרטים, שיתוף תוכן מסוים ועוד) ובאופן כללי להבין בדיוק מה כדאי לעשות באתר כדי שימלא את ייעודו באופן אופטימלי.

השבחת חוויית המשתמש ושיפור שיעור ההמרה כוללים פעולות רבות: זיהוי עמודים "חלשים" שגורמים לגולשים לצאת מהאתר, הוספת טופס "צור קשר" לדפים פופולריים, העלאת תכנים שמתאימים לקהל הגולשים באתר לפי המאפיינים שגוגל אנליטיקס מזהה אצלם, ועוד.

אנחנו מציעים שירות ייחודי שמבוסס על טכנולוגיה מתקדמת. באמצעות טכנולוגיה זו ניתן לראות התנהגויות גולשים בווידאו, וכך לקבל תמונת מצב ברורה ומדויקת לגבי חוויית המשתמש שלהם – בדרך לשיפור משמעותי שלה.

בודק...