פרסום ברשתות חברתיות

ניהול מדיה חברתית

רשתות חברתיות הן גם זירה לפעילות עסקית שעשויה להיות מתגמלת מאוד – בתנאי שמבצעים אותה על בסיס ידע עדכני ורחב היקף וניסיון רב.

אנשי המקצוע של נועם אבו דיגיטל מרקט מומחים להקמה וניהול של חשבונות פייסבוק עסקיים ושל דפי אינסטגרם. בנוסף אנחנו יודעים איך להפגין נוכחות רלוונטית ואפקטיבית בלינקדין ואיך למצות את הפוטנציאל העצום של ערוץ יוטיוב – כך שאתם תוכלו ליהנות מחיזוק המותג, מהגעה לקהלים רחבים יותר מצד אחד ומפולחים במדויק מצד שני, ממקסימום מעורבות של הגולשים ובעקבותיה אינטראקציות שונות עם העסק שלכם ובסופו של דבר מרווחים גבוהים.

הקמה וניהול של דף פייסבוק עסקי

עמוד עסקי בפייסבוק הפך בשנים האחרונות למרכיב בלתי נפרד מכמעט כל קמפיין שיווק דיגיטלי. אם עדיין אין לכם דף כזה, אנחנו נבנה עבורכם עמוד שיהווה בסיס מוצלח להפקת תועלת מרבית. אופציה נוספת היא שדרוג ויזואלי של דף קיים, כך שתוכלו להתבלט ברשת החברתית הפופולרית.

בנוסף נגבש תוכנית תוכן על בסיס אפיון קהל היעד של העסק, ומתוך מחשבה הן על הטווח הקצר והן על הטווח הארוך. התכנים מגוונים מאוד – סרטונים, סקירת מוצרים, המלצות של לקוחות, תחרויות, הגרלות ועוד – כל זאת על-מנת לייצר מעורבות משמעותית ובעלת פוטנציאל להפצה ויראלית. עוד מרכיב חשוב בשירות ניהול מדיה חברתית של נועם אבו דיגיטל מרקט הוא ניטור יומי של תגובות והודעות, ומתן מענה מהיר ומדויק.

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

אנו מבטיחים כי כל אתר יוקם על פי התקן הכי עדכני , מסודר ובעיקר מהיר תגובה.

הקמה וניהול של עמוד באינסטגרם

אינסטגרם היא מקום מצוין לפגוש בו קהל שלא בהכרח נמצא בפייסבוק, ובפרט צעירים. גם למימד הוויזואלי המובהק ברשת חברתית זו עשויה להיות תועלת רבה לעסקים שיכולים להציג תמונות אטרקטיביות וסרטונים חווייתיים.

הצוות המיומן שלנו אמון על הפעלת דפי אינסטגרם שמושכים אליהם תשומת לב מצד קהל היעד, זוכים למספר רב של עוקבים ותגובות ותורמים לחיזוק המותג. באמצעות שילוב של קופירייטינג מעולה, קריאייטיב יצירתי, תזמון מדויק לכל פוסט וניתוח שוטף של הקמפיין נשיג עבורכם יחס עלות-תועלת משתלם במיוחד.

ניהול נכסים דיגיטליים בדיגיטל מרקט
ניהול נכסים דיגיטליים

פעילות אפקטיבית בלינקדין

נוכחות משכנעת בלינקדין מחייבת ניסיון ספציפי משמעותי ברשת החברתית שמכוונת אל עולם העסקים, ושניתן גם למצוא בה לקוחות חדשים וגם ליצור דרכה שיתופי פעולה מתגמלים.

השירות שלנו כולל הקמת עמוד עם דומיין ייחודי, עיצוב ויזואלי ברוח ערכי העסק והשפה העיצובית שלו, הזנת תכנים ראשונית ופיתוח אסטרטגיה לפעילות שוטפת. במידת הצורך, ובהתאם למסגרת התקציב שלכם, נשלב גם פרסום ממומן בלינקדאין.

פרסום ממומן

פרסום ממומן בגוגל, בפייסבוק, ביוטיוב, באינסטגרם ובמקומות נוספים במרחב הדיגיטלי הוא פתרון משתלם למי שרוצה להגיע אל קהל היעד שלו במהירות. כשמבצעים את הפרסום הממומן עם איתנו, אחת החברות המובילות בישראל בתחום השיווק הדיגיטלי, יחס העלות תועלת הופך למשתלם במיוחד.

האפקטיביות הגבוהה מושגת בזכות בחירה מדויקת של המקומות שבהם יופיעו המודעות בהתאם למאפייני קהל היעד, יצירת תכנים ייחודיים ומניעים לפעולה למנועי החיפוש ובכל אחת מהרשתות החברתיות, חלוקה אופטימלית של התקציב בין האפיקים הרלוונטיים, ניתוח שוטף של התוצאות והשבחה מתמדת של כל קמפיין.

בודק...