אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית

אנו מאד שמחים לארח אותך אצלנו באתר. אנו מבינים כי בדעתך לבנות אסטרטגיה דיגיטלית עדכנית ומתאימה יותר לשינויים בשוק המטרה שלך. לבנות או לעדכן את האתר הבית שלך לצרכים המשתנים של השווקים העסקיים התחרותיים במאה ה- 21. שמי, נועם אבו דיגיטל מרקט ואני פעיל בתחום הנהדר הזה של בנייה ועדכון אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית ובניית אתרים, עיצוב גרפי ומיתוג, וקידום אורגני וממומן ברשת וברשתות החברתיות מזה למעלה מ- 20 שנה. 

בואו ונבין מהי אסטרטגיה ומהי אסטרטגיה דיגיטלית?

ככלל אנו אוהבים לדבר תמיד בגובה העיניים, להימנע ככל שניתן במושגים מפוצצים, נמנעים משימוש במילים גדולות שאותם מאד אוהבים לשחוק והן בעיקר מילים בשפה האנגלית. אנו בנועם אבו – דיגיטל מרקט מבקשים להתמקד ולהימדד בתוצאות ובתרומה הגבוהה שאנו מביאים ללקוחות שלנו. ככלל אסטרטגיה מציינת תוכנית פעולה. בעולם העסקי אין תקומה לחברה או לכל עסק ללא אסטרטגיה עסקית איכותית. כיום אין חברה או עסק המבקש להמשיך לצמוח ולגדול שאין לו אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית.

מה כוללת אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית?

האסטרטגיה השיווקית היא הבסיס של כל תוכנית עסקית הבאה לייסד פעילות עסקית לאורך זמן. פעילות עסקית רווחית שמתבססת על ניתוח שוק מתחרים חוזקות וחולשות כשלבים ראשונים הבאים לעצב את האסטרטגיה והתוכנית העסקית להקמתו של כל עסק. בתום השלב הזה על החברה או העסק לבצע עדכון לתוכנית השיווקית ולכלול בתוכה כיום גם תוכנית שיווקת דיגיטלית שבבסיסה מתקיימת על פי המיתוג והבידול של החברה. בניית אתר אינטרנט ובניית אסטרטגיית שיווק ונוכחות ברשתות החברתיות כמו: פייסבוק, גוגל, אינסטרגרם ורבים אחרים. אסטרטגיה שיווקית כוללת קידום אורגני, קידום ממומן ועוד לא מעט תחומים נוספים.

ניהול נכסים דיגיטליים בדיגיטל מרקט

אסטרטגיה דיגיטלית איכותית לא תעזור ללא אסטרטגיה עסקית ושיווקית ראויה.

אנו מבקשים לציין כי האסטרטגיה הדיגיטלית הכי מדהימה לא תביא לתוצאות באם השירות ואו המוצר שלך לא מספיק איכותי נדרש ומעניק ערך גבוה על פי המתחרים הקיימים בשוק. לקוחות כיום מאד אכזריים וחסרי סבלנות ולכן אין אנו יודעים לעשות "קסמים" בקרב חברות ועסקים שעליהם בשלב הראשון לבצע עדכון לתוכנית העסקית, לשפר את הצעות הערך ולהיות תחרותיים לפחות בשלב הראשוני מול המתחרים. האסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית משמשת להשגת המטרות השיווקיות שהן חלק מרכזי מתוכנית עסקית ראויה המציגה מוצר ואו שירות איכותי ובר תחרות.

מטפלים באסטרטגיה הדיגיטלית בכל הנכסים בארגון

בעידן הנוכחי של השוק התחרותי והתזזיתי במאה ה- 21 האסטרטגיה והשיווק הדיגיטלי משפר את הנראות, את המיתוג והבידול של החברה באינטרנט ומחזקת את הנוכחות בכל שאר הנכסים הדיגיטליים מעבר לאתר החברה. זאת ועוד, אסטרטגיה שיווק דיגיטלית יודעת לנטר נתונים, לזהות מגמות ולהתאים טוב יותר את מערכי הפרסום והמכירות לקהלים היותר נכונים. אנחנו מאמינים כי כל אסטרטגיה שיווקית ובעיקר אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית חייבת לעבור מדפי המצגת או האקסל אל תוכנית עבודה ממוקדת ומאד מקצועית שאמורה לייצר תוכנית פעולה יישומית וקלה לביצוע בעבור העסק שאתם מנהלים. תוכנית שיווק דיגיטלית שתביא לתוצאות מדידות.

בודק...