קידום אורגני בגוגל SEO

אנו מאד שמחים לארח אותך אצלנו באתר. אנו מבינים כי ברצונך לבדוק הכיצד נכון וראוי לבצע קידום אורגני נכון מקצועי ויעיל בגוגל. שמחים לגלות כי בדעתך לבנות אתר מקצועי המתבסס על תוכן איכותי המביא ערך למחפשים. את זה מנוע החיפוש של גוגל מאד אוהב מעריך ומקדם. קידום אורגני הינו תחום עיסוק שמחייב עדכנות ולמידה מתמשכת. קידום אורגני בגוגל מחייב הבנה של מערכי העדכון השוטפים של "העכביש" של גוגל שמתעדכן אחת למספר חודשים.


קידום אורגני איכותי לשירותך

אנו שומרים על עדכנות מקצועית ולכן הלקוחות שלנו נהנים. בשווקים העסקיים התחרותיים במאה ה- 21 אין קיום לאורך זמן לחברות ולעסקים שלא משקיעות מאמצים ביצירת תוכן ראוי ונדרש בקרב הלקוחות והמחפשים. שמי, נועם אבו – דיגיטל מרקט ואני פעיל בתחום של קידום אורגני, קידום ממומן, בניית אתרים, עיצוב גרפי ומיתוג לעסקים, בגוגל וברשתות החברתיות מזה למעלה מ-20 שנה. 

אנו מאמינים בכוחה של המילה הכתובה נכון

נועם אבו – דיגיטל מרקט, מובילים עשייה בתחום בניית האתרים באמצעות טכנולוגיה עדכנית וניסיון רב שנים במגוון רחב של סגמנטים בתעשייה והמסחר בישראל. לאורך השנים, תמיד התאפיינה העבודה שלנו בתחום בניית האתרים בחדשנות, עדכנות טכנולוגיות ובעיקר בעיצוב פורץ דרך. אנו מאמינים כי אתר אינטרנט איכותי, קל לתפעול ולתחזוקה המאפשר לבעליו ברוב המקרים להיות הגורם שיכול להמשיך ולהשביח את האתר בכתיבת תכנים חדשים ללא צורך בעזרתם של אנשי מקצוע.


הצלחנו להבין את השיטה

שנים של עבודה קשה לימוד וניסיון מול מאות חברות ועסקים שזכו ליהנות מהיכולות שלנו בתחום בניית אתרים, כתיבת תוכן וקידום אורגני וקידום ממומן מאפשרים לנו לקבוע כי למדנו והצלחנו לפצח את דפוס החשיבה של האלגוריתם הייחודי של גוגל, בצורה מקצועית שניתן. זאת ועוד, הצלחנו להבין מה נדרש לבצע בכל שינוי והתאמה שגוגל מחליטה לעשות באמצעות התאמת האלגוריתמים לשינוים ולתמורות בשווקים ובעיקר בקרב המחפשים.

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים

אנו מבטיחים כי כל אתר יוקם על פי התקן הכי עדכני , מסודר ובעיקר מהיר תגובה.

אופטימיזציה מייצרת תנועה

בזכות הידע והניסיון המשולב בתחומים המשיקים לנושא אנו מצליחים לבנות את האתרים או להתאים אתרים קיימים בצורה אופטימלית למנוע החיפוש של גוגל ומנועי חיפשו אחרים. אנו מצליחים ליצור אופטימיזציה עדכנית וחכמה המאפשרת לנו ובעיקר ללקוחות שלנו לשפר את המיקום שלהם בדפי החיפוש. אנו עוזרים להם הוביל ולהופיע ברוב המקרים בתוצאות הראשונות בביטוים התחרותיים ביותר.


שואפים להיות בדף הראשון בגוגל?

אין חברה או עסק שלא מייחל להיות בדפי החיפוש הראשונים בגוגל. להיות בדף הראשון זאת הצלחה גדולה. היה וזאת השאיפה שלכם? נכון כי תשאירו פרטים כאן ועכשיו. אנו מבקשים לקבוע כי הקידום האורגני של נועם אבו – דיגיטל מרקט בשילוב קמפיינים שיווקיים תומכים במסגרת קידום ממומן בקרב קהלי היעד המרכזיים שלכם עשוי להביא להרבה מאד תוצאות.

ניהול נכסים דיגיטליים בדיגיטל מרקט
ניהול נכסים דיגיטליים

מגדילים את אחוזי ההמרה

לידים ההופכים ללקוחות משלמים, ובהמשך לקוחות משלמים מרוצים – מבצעים קניות ורכישות של מוצרים ושירותים נוספים. במצב זה יש לבצע שדרוג למערכי המכירות והשירות און ליין ללקוחות. הקידום האורגני שלנו יביא לכם תגובות ותנועה רבה של מתעניינים. כמות הלידים האיכותיים שמגיעים  בעקבות קידום אורגני המבוסס על תכנים איכותיים תמיד מייצר אחוזי המרה גבוהים במיוחד ובעיקר מגדילים את אחוזי הסגירה של הלקוחות המתעניינים.


הדברים המרכזיים בתהליכי קידום אורגני מקצועי

אנו מבקשים לציין מספר כללי זהב להצלחה. כללים שאסור לשבור אותם בתהליכים נכונים של קידום אורגני לאתרים. הראשון מחייב את התובנה שגוגל מקדשת ומקדמת אך ורק תוכן מקצועי, ראוי הכתוב על פי כל הכללים. אנו כמומחי קידום אורגני מקפדים תמיד על תוכן איכותי, המציע פתרונות לבעיות של הגולשים ונותן להם תמיד ערך מוסף. יועצים ארגוניים המניעים תהליכי שינוי וצמיחה בוחרים לעבוד איתנו, בגלל המקצועיות הרבה וביכולת להביא לתוצאות.

קישורים ואופטימיזציה

אנו מבקשים לידע אותך כבר מהשלב הראשון שאסטרטגיית תוכן לקידום אורגני מחייבת הימצאות גם בזירות אחרות: בלוגים ייחודיים, פוסטים פורומים מקצועיים, פורטלים, מאמרי מידע ועוד לא מעט מקומות חשובים נוספים. בנוסף יש חשיבות רבה לנושא איכות הקישורים הפנימיים והחיצוניים. הדבר האחרון ואולי הראשון מתמקד בצורך לבצע אופטימיזציה של האתר לדרישות של "העכביש" של גוגל.

בודק...