גוגל אנליטיקס יודעת המון על הגולשים שמבקרים בכל אתר: מאיפה הם בארץ (או בעולם), באמצעות איזה מכשיר הם צופים באתר ועם איזה דפדפן, איך הם הגיעו לאתר (חיפוש בגוגל, מודעה, לינק מאתר אחר, הקלדה ישירה של כתובת), באילו עמודים הם ביקרו וכמה זמן שהו בכל עמוד, המרות ועוד.
עוד מידע יקר ערך שניתן לקבל על בסיס קודים של אנליטיקס הוא מילות המפתח שיצרו חשיפה של האתר בחיפושים בגוגל, המיקום של האתר עבור כל ביטוי, שיעור ההקלקה והאפקטיביות של קישורים אל הדפים השונים – כל אלה דרך כלי שנקרא Search Console.
על-מנת שכל אותם נתונים יהפכו למסקנות נכונות, כדאי לבנות דוחות חודשיים מפורטים מצד אחד ובהירים לקריאה וניתוח מצד שני. זוהי מומחיות נוספת של נועם אבו דיגיטל מרקט ושירות בעל ערך מוסף רב לכל בעל אתר שמבקש להפיק ממנו את המקסימום.